BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 16 December 2011

Assalamualaikum semua...
pagi yg sgt indah...lps sbuh hjt nk tdo, tetapi bunyi motor dan bas yg mbingitkan telinga mghalang aku teruskan hjt tsebut..haishh....sgar trasa bila hrup udara pagi ney..nyaman bangat!! tringat kenangan petang smlm..kuar ng para shbt yg sgt dcintai..sgt best! wlaupun skjap..ia mampu mncipta kenangan indah...
semuanya d plan last minute..slalunya kalo plan awal2 kmpem tak mjadi...so yg last minute gni la yg mnjadi..alhamdulillah..time ni ja nak sonok2 ng kwn, lps ni suma da final exm...suma kena tmpukan kat study plak...tmbh2 lg kalo da hbs blaja dan suma dah kawin, lg ssah nk bkmpul mcm ni..sgt bsyukur mmpunyai shbt2 yg bek, mmhami, dan sporting mcm korang...kdg2 kalo tlalu baik dan rapat, mst ada yg cpt snsitfnye...bese la kan, kalo bley mmg nak elak bnda2 mcm ni...even aku sndiri pun trasa ng shbt2..tp xmo bpjgn sbb aku syg korg semua....ney nk kngsi sdkit kenangan mkn mlm smlm kat kedai tmyam yg best kat Gombak..dekat ja ng UIA...nk pegi jaoh2 xda budget hjung2 sem ney...so buatla skdr yg tmmpu..hikhik..^^

haaa...ni tjuan utama sbnrnya...aku dah lama kot nk mgidam mkn tomyam kat kedai ni..tp xdpt2..alhamdulillah smlm da ttunai...sgt sedapp...lagi2 mkn ramai2..syok hbs!!....next gmbar aku perlu dptkan permisson dr shbt2 aku dulu untuk d uploadkan..ala...xpa ja kot x upload gmbr..yg penting suma tu dah kuat tpahat kat our memory...kmpem2 xley delete...subhanallah....sangat indah ukhuwah ini...ok la...aku nak kuar ney...last minute punya plan jgak..orait..nt update len yaaa....tenqiu....^^

0 comments: